tisdag 16 november 2010

Solen skiner

Jag är hemma idag oxå men det känns än så länge lite bättre. Har kunnat sova i sängen inatt även fast jag vaknat och bytt ställning väldigt ofta.
Och solen skiner idag! :) OCH jag har 10 veckor kvar innan bebben är planerad att komma! Va!? 10 veckor!! Det är ju ingenting!! Känns heeelt ofattbart! :)

Åh vad sugen jag blev på en milkshake eller en mjukglass från McDonalds... Kanske ta en promis idag..? ;-)

På måndag ska lilla söta syster operera bort sina halsmandlar! Förstår om hon är nervös men det kommer gå bra! Och det kommer vara så skönt när det är över även fast hon kan må skit efter operationen. Jag vet själv hur LIVRÄDD jag var när jag skulle operera bort mina cystor på äggstocken och bukhinnan. Jag hade aldrig blivit sövd innan och var mest rädd för det. Kändes så hemskt att bara somna in och vara helt borta i flera timmar. Kändes som att dö... Usch!
Men sen efter när jag fick gå hem(samma kväll) så var jag såå nöjd och lättad att det var över och att jag gjort det(även fast jag mådde skit...kände mig som en överkörd trasa....och det illamåendet....fy tusan...)!
Men sis, det kommer gå bra och snabbt! Sen slipper du dina bomber i halsen som nu riskerar att svullna igen helt vid en allergireaktion eller halsfluss! Och du får äta hur mycket glass du vill efter operationen sen! Lovely! ;)

Imorgon ska jag till barnmorskan och sen tänkte jag om mår jag okej och känner mig stark så ska jag gå till jobb efter det. Skönt med lite sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar