söndag 14 november 2010

Sleepless in my sofa

Suck...när man FÅR sova hela natten och hur länge som helst så har man sovit skitdåligt... :(
Var trött hela kvällen igår(verkligen SUPERTRÖTT) och när jag äntligen gick i säng vid 22:30 så fick jag sova i några timmar innan jag började vakna och vända o vrida på mig.
Har lite ont i magen oxå.... Som nyp längst ner på sidorna.... Blä. Och ont i ryggen. Ville så ligga på rygg inatt men det gick inte alls... Kanske har legat och spänt mig pga det... Kanske är pizzan jag åt igår som magen börjar protestera mot...
OCH konfektkakan med klicken snömos...*host*

Nu tar jag ett glas mjölk och hoppas på att jag kan krypa i säng snart igen.
Katterna har gått ut nu precis och jag vet att de bara brukar vara ute i kanske 1-2 timmar när man släpper ut dem så här på morgonkvisten... Så OM jag går i säng nu snart och lyckas somna så kommer de väcka mig strax efter.. Så härligt.
Kanske ska kolla vad det är på Animal Planet...

Erika och lilla Meja var hos mig igår lördag. SÅ kul att se er!! :)
Det kändes "overwhelming" när jag såg lilla Meja och insåg att jag snart har min egen. Lite sådär skräckblandad förtjusning "Ååååh!! Shit! Vad håller jag på med!?" Haha. Men sen när jag fick hålla lillskruttan så kände jag att jag knappt kan vänta tills jag får hålla i lilleman!
Men kan fortfarande inte fatta att det är en liten människa i min mage.... Det är för stort att ta in i mitt lilla huvud... För stort att inse att vi ska ha barn... Kommer nog inte fatta det själv innan han är ute.

Idag är det Fars Dag! Grattiskram till världens bästa pappa! :-)
Ska nog ta med en stor bit av konfektkakan till honom som han kan mumsa på när han kommer hem från Åland. Han är en liten gottegris han. Vet var jag har fått det ifrån iallafall...hahaha.

Usch vad magen gör ont... Kanske har mkt gaser eller nått.... Haha..härligt va?! ;)

Grannarna har haft fest inatt vilket oxå bidrog till att man vaknade hela tiden.... Först trodde jag att de kollade på fotboll för det var bara mansröster, högljudda som tusan och skrattandes och vrålandes med jämna mellanrum...som folk ofta låter när de kollar på fotboll men de höll på från tidig kväll till ungefär 2 på natten så jag misstänker att de kanske spelade tv-spel eller nått....

Jag är jättetrött egentligen... Kanske ska gå upp i säng igen och prova stänga de blå... Åh! Nu vaknade bebben! Mys! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar