söndag 7 november 2010

Jag är en klant!

Såklart att nått skiter sig hela tiden!
Tyckte ju att jag fått lite pengar från försäkringskassan och när jag loggar in på deras sida så ser jag att de har helt fel löneuppgifter på mig! De har gamla uppgifter från 1998!!! Liiite skillnad på lön nu och då! Vad fan!
Jag missade att ändra det när jag fyllde i ansökan om sjukpenning. Jag tänkte inte på det utan tänkte att det uppdateras väl automatiskt? En sån viktig sak borde de ju dubbelkolla...?
Ringde till FK idag och hon sa att när ärendet är stängt så kan man inte ändra på något och få resten av pengarna retroaktivt. Jag får bara se till att ändra tills nästa gång jag har ett ärende hos dem.
Blev såå ledsen. :( Hade verkligen behövt de här pengarna.... Så min otur. :( Känner mig så dum och klantig att jag missade detta(blankett-dyslexi!)! FaaAaan! Blir ledsen i ögat!
Jag förlorar väl ca 5-6000 på denna miss.... Pengar som VERKLIGEN skulle behövas nu. Det är inte vår höst vad gäller pengar....

Sitter här och är så ledsen i själen just nu... Men blir gladare när jag känner flera hårda bumpar i magen. Då försöker jag tänka att "Det är bara pengar! Jag har en liten i magen!!"




Can do this goddammit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar