torsdag 11 november 2010

Cravings. Here they come!

Choklad, choklad, choklaaaaad! Herregud vad gott det ÄR!
Har ätit en stadig lunch nu. Maken kan laga stark mat han men god! ;)
När lunchen var uppäten så var jag sugen på choklad. Tänkte ta en kopp varm choklad från automaten i lunchrummet men den funkade inte. Fick nästan panik!
Jag m.å.s.t.e ha choklad! Så jag köpte en Twix...dock inte den stora modellen! Duktigt va?! ;)
Just nu skulle jag kunna äta detta underbara i alla former till frukost, lunch och middag.. Verkligen!
Åh! Mamma & pappa ska eventuellt till Åland i helgen...kanske ska be dem köpa lite choklad....höhö.
Jag som har varit så nöjd med att jag inte haft några sötcravings utan mest varit sugen på frukt och grönt... Nu kommer väl vågen att tjonga upp 100 kilo....

Idag har jag skickat in moderskapsintyget till FK. Sen när jag får papper från dem att fylla i ska jag se till att fylla i alla uppgifter RÄTT! Har lärt mig av mitt misstag om man säger så... Känner fortfarande den missen bränna i nacken som en boskapsmärkning... "Klant" står det i min nacke! Säkert, jag lovar!

Så grått och trist ute nu... Blev lite trött...

Kanske ska baka nått idag när jag kommer hem. Måste ju ha lite smaskigt att bjuda på i helgen när Erika och hennes lilla Meja kommer!
Men vad ska man baka??
Funderar på kokostoscakaka. Den kakan....oh my gooood! Vilken kaloribomb men ohh så god! Värd de där 500 kilona man går upp efter en liten bit! ;-)
Bra om jag bakar idag...då har vi ju lite att smaska på imorgon... Hm..måste nog gå och handla lite ingredienser....skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar