måndag 29 november 2010

♥ Dag 12 – I min handväska.

Hehehe...jag har allt mellan himmel och jord i min handväska. Väldigt praktiskt ibland och väldigt irriterande ibland när man hittar så mycket "skit".
Min väska som jag har nu är inte så värst stor men ändå så kan det vara SÅ SVÅRT att hitta saker i den ibland, inte så kul om man har bråttom... Väskan slukar hur mycket som helst...

Har lagat lasagne ikväll och den blev så god! Mmm! Har väl mat för resten av veckan. ;)

Darling kommer eventuellt hem på fredag men han sa nu ikväll när jag pratade med honom på telefon att det kanske blir mer jobb...att han inte kommer hem på fredag.... :/ Just nu går det bra...jag saknar honom såklart och det känns lite konstigt att inte kunna krama honom godnatt vare kväll...men det funkar att bo själv, just nu. Och vi får in pengar!! Så det jobb han får tar han nu. Bara att stå ut! Är iallafall väldigt impad av att han orkar jobba så långa och många dagar på rad.

18 arbetsdagar kvar för mig! Wohoo!

Hittade en jättefin låt på Sarah Dawn Finers julskiva. "Kärleksvisan" heter den och den skulle passa så bra på ett bröllop eller dop.
Kanske en låt till vårt vårdop? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar