torsdag 4 november 2010

Fredag fast torsdag!

Har fredagskänsla i kroppen idag! Är ledig imorgon! Så skönt med långhelg! SOVA!

Vaknade vid 00:40 inatt av en extremt snarkande make! Han snarkade på rygg, på mage och på sidan...suck! Till slut gav jag upp och tog kuddar och täcket till loftet.
Där var det lugnt och skönt! Var lite irriterad just då kan jag säga.... ;)

Vaknade 4:30 av att katterna skrapade på dörren och ville komma in! Gick upp och släppte in dem och de tittade glatt på mig "Mat mamma! Vill ha mat!"
Glöm det sa jag och smög upp på loftet igen! En av de kära små liven kom efter och började krafsa på elementet och på persiennen i protest! Vad härliga de är just då.... NOT!
Kastade en kudde mot honom och då blev det tyst! "Okej..mamma är sur o trött...Får vänta ett tag då..."

Var på jobb redan 7:30 imorse! Så skönt att kunna gå hem i tid idag!

I morgon ska jag(och förhoppningsvis maken) gå och titta på bebiskläder och kanske köpa nått litet klädesplagg! Det första nya JAG köper i så fall! :-) Och ska köpa mig ett par fluffiga varma vantar! Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar