fredag 19 november 2010

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Hm.... Denna är jättesvår för jag vet helt ärligt inte vem som är min första kärlek eller rättare sagt vem jag ska räkna som min första love....
Men jag får väl säga mitt ex som min första kärlek då även fast det tar emot... Vi träffades ute på krogen och vi var båda väldigt unga.
Han var min första riktiga pojkvän och det var bra och spännande i 6 månader ungefär sen började jag se tendenser hos honom som jag inte gillade direkt....
Jag borde gått där och då! Men jag fastnade i ett hemskt förhållande tyvärr.
Den första kärleken och pojkvännen borde ju vara en underbar tid med bra minnen i bagaget nu men för mig är det bara skit.

Min stora livskärlek, soulmate, är ju min man Fredrik! Så på ett sätt är han min första kärlek oxå, på riktigt liksom. :-)
Och jag antar att hade jag inte haft en lång jobbig period med mitt ex så hade jag kanske inte träffat Fredrik... Och livet formar en.... Går du igenom nått mindre bra kommer du förhoppningsvis ut lite visare och starkare på andra sidan.

Jag har genom mitt lilla liv varit barnsligt förälskad(i min storebrors kompisar haha), olyckligt kär, passionerat förälskad och slutligen hel i hjärtat hos mitt hjärta! ;)

Älskar dig Fredrik! Utan dig skulle jag vara halv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar