tisdag 9 november 2010

Snö & choklad

Vägen hem tog "bara" två timmar. Helt okej med tanke på vädret.
När jag kom hem så hade jag en middag bestående av en halv avokado och en massa räkor. Tänkte första att "hallå? Jag är gravid....inte blir jag mätt på det där!" Men det blev jag. :) Åt en satsumas oxå och sen en kopp te och mörk choklad!
Japp, den lyxiga överraskningen var choklaaaaad! ;)
Mörk choklad, så det känns lite nyttigare. Om ni vill smaka en god choklad så ska ni prova Anthon Berg - Sea Salt. Så himla GOD! Det tror man inte och även fast denna är mörk så skulle jag kunna äta upp allt på en gång. Men det ska jag inte! ;)

Får se hur mkt snö det kommer under natten då... Kanske ska åka hyfsat tidigt till jobbet...även fast jag ska jobba till 18 och sen är backup till 21 så kan det vara bra att vara åka lite tidigare än vanligt en sån dag. Sen ligger jag lite minus på flexen oxå...*host*... ;)

Åh, snart ta en snabbdusch och sen hoppa i säng! Lite trött.
Och snart kommer maken hem från träningen oxå!! Yay!

Over and out. Good Night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar