söndag 20 februari 2011

...

Nu har jag och Nathaniel varit ensamma i 3 dagar. Det har gått bra. Klart det är lite påfrestande att inte ha sin trygga man vid sin sida men som tur är har jag en snäll son.
Inatt sov vi som tusan! ;) Vi e båda riktiga sömntutor!
Han sover igen nu så jag passar på att mumsa lite chips och blogga.

Mamma har varit förbi varje dag och försett mig med lunch o middag. Sån tur för jag hinner tusan inte laga nått själv.... Idag fick jag Ålandspannkaka! Yum!
Tack snälla mamma! :)

Nu verkar lillskiten vakna....

Jag har gått ner 10 kil på 1 1/2 vecka. Heeelt okej! Hehe.

Saknar F så mycket! Bra att han har jobb men lite tufft att inte ha honom hemma. Men vi behöver pengarna så det är bara att stå ut.
Imorgon har vi inskrivning på BVC. Får se om jag åker. Är ju så satans kallt ute. Kanske ringer och bokar om tiden till när denna köldknäpp är över för det är inte ens säkert att bilen startar nu när den stått stilla i några dagar i ca -20 grader..... Sen har jag ingen lust alls heller att släpa ut N i denna kyla. Usch.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar