tisdag 8 februari 2011

Ouch

Gick o la mig med svag mensvärk och vaknade med ett ryck runt 02-tiden av att det gjorde ont i magen. Sen låg jag och tittade på klockan och de småonda kom var 5-6 minut. Sen kom en värk som verkligen tog andan ur mig. Herregud! Fick lite panik och gick o ställde mig i en varm lång dusch. Nu har de inte varit lika starka men de kommer med jämna mellanrum, dock inte med 5 minuter mellan. Ska klocka dem ordentligt nu. Fasar lite för vad som kommer om jag tycker att detta gör ont... *hjälp* Det är lite av en skräckblandad förtjusning.... ;)
Lurar bebisen mig nu alltså...... *morr* haha
Kanske ska ta nått att äta.
Fy tusan...har inte sovit många timmar inatt.... Släckte lampan vid 00:30 ungefär.... Kul. Får se om jag lyckas få lite sömn på soffan nu...får se om detta slutar med bebis eller om det lugnar ner sig igen.... Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar