måndag 7 februari 2011

Nu då?

Gick på toa 4:30 imorse och ut kommer en blodig slemklump. Uäck! Slemproppen som gick antar jag. :-) Har haft mensvärk inatt och de har nu blivit starkare och det känns även i ryggen. Nått händer! Wohooo!
Blöder lite nu eller det är mest rosa men ska hålla koll på det och kommer det färskt blod får jag väl ringa förlossningen.
Men nu BORDE väl bebben vara på väg!? Inte lura mamma igen! ;-)
Tyvärr så har jag inte fått nån sammanhängande sömn inatt då katterna sprungit in och ut en gång i timmen! Gah! Som en klocka sa de till 15-20 över varje heltimme!
Höll på o bli tokig! Som tur var så släckte jag tv:n(sov på soffan) 22:30 så har ju fått mer sömn än om jag skulle gått och lagt mig klockan 01 som i vanlig ordning. Men känner mig lite sliten nu måste jag säga. Det sliter lite när man blir väckt hela tiden när man PRECIS glider in i djup och skön sömn.
Nu frukost med maken! :-)
Håll en tumme för mig att det snart sätter igång på riktigt! :-D
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar