fredag 25 februari 2011

Grattis Sis och oss!

Sis fyller 19 år idag och jag & F firar 6 år ihop!!
Vad tiden går fort!
För 6 år sen var nog jag och F på väg hem från Sthlm för att sen gå ner på staden o köpa lite ost i ostboden. Sen blev det ost, vin och se på varandra in real life för första gången. Så pirrigt, nervöst men oxå det mest naturligai världen. :)
Han fick träffa min familj dagen efter när vi firade Beas 13 årsdag och då kändes som om han alltid funnits i mitt och min familjs liv. :) Kändes så självklart och det gör det fortfarande! Han är min bästa vän och nu har vi en liten ihop. Vi är en egen liten familj nu. :) Underbara liv!
Ikväll blir det som sagt middag hos mamma. Hoppas N inte behöver äta heeeela tiden.... ;) Men han har ialf många famnar att vara i.

Så, Bea fina syster! Hoppas du får en fin födelsedag!!
Fredrik, tack för att du finns! Älskar dig sååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar