måndag 21 februari 2011

Wiieeee

Idag kommer darling heeeeem! Så jag har saknat honom!!! :)

Ligger nu o ammar lillprinsen. Han tar tag o somnar nästan för att helt plötsligt grymta till(låter verkligen som en gris ibland haha), släpper taget och blir skitarg.... Höm.
Igår när han låg i min famn och halvslumra så log han stort o sen skrattade han hjärtligt. Så gulligt!!! Vet att det bara är reflexer men mitt hjärta smälte verkligen! Han kommer bli heeeelt oemotståndlig(ännu mer) när han börjar le och skratta "på riktigt". Herregud....du har mamma lindat runt ditt lillfinger! ;)

Är både hungrig, TÖRSTIG och trött nu. Önskar han kunde vara klar med frullen snart så jag kan luta mig tillbaka lite.

Ska ringa BVC senare och be att få boka om tiden för inskrivning. Har ingen lust alls att gå ut i denna kyla och snöfall idag! Skyller nog på att jag Inge får igång bilen. ;) Hemma o mysa och vänta på älskling!!
Får se om mamma/mommo kommer idag. Hon är så välkommen sååå även fast F är hemma. Jag o N gillar sällskapet. Sen somnar han alltid så skönt i mommos trygga famn. Känns bra att han oxå kommer få en superbra mommo o moffa! Själv har jag ju växt upp med världens bästa mommo. :)

Nehe.... Nu började han böka igen. suck. Ah..... Där sa det BRAAAAAAAK i brallan o NU är han nöjd. Kanske hade lite ont i magen.... Höm.... Nu får han ju inte somna med den äckelblöjan.... Kanske bäst att byta strax....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar