torsdag 24 februari 2011

Matvrak

N är ett litet matvrak och det märktes hos BVC idag. Han väger nu 3970 g. Så skönt att mjölken gör sitt jobb och att han får i sig det han ska! :)
Han blev lite gnällig i slutet av besöket. Så hjärtskärande när han gråter så. Men han blev tyst när han fick åka bil.
Hem och panikäta lite och nu sover han gott.
F går på jobb igen på lördag. :/ Så han blir på jobb lördag-lördag. En hel vecka! Surt men det är bra pengar!!! Tänker på pengarna varje gång jag tänker på att han ska vara borta så länge. Men nu är jag ju mer van vid mammalivet så är mkt lugnare nu än när han sist åkte ut på jobb. :-)

Imorgon fyller sis 19 år och jag & F firar 6 år tillsammans. Blir middag hos mamma! Lite bubbel blir det till fördrink. Ett liiitet glas kan jag ta även fast jag ammar o ska köra hem. En mun skadar inte. :)
Är godissugen. Skulle inte sitta fel just nu...

Vissa släktingar i Norrland tycker att Nathaniel är ett fult namn. De tycker synd om honom och tror han kommer bli retad. Öh??!!! Blev både förbannad och stött! Tycker inte man säger sånt. Tycker man att ett namn är fult kan man hålla det för sig själv. Det är ju vårt barn. Tror de att vi skulle ändra på det bara för att de inte tycker om det!
Nepp, ska sluta tänka på detta nu innan jag skriver nått olämpligt..... Höm!
N är en Nathaniel! Så det så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar