tisdag 22 februari 2011

Pigg fast trött

Ligger i sängen nu och myser. N har somnat med tutten i mun. Han får ligga så ett tag till. Nu släppte han taget o ser allmänt irriterad ut i sömnen. ;)
Idag var mommo på besök igen och N fick en mjuk hårborste och 4 bodys. Så snällt! Känns som om N kommer bli lite bortskämd.... Helt rätt! ;) så guld värt när hon kommer hit och tar hand om N lite så jag kan ta en dusch(så man inte luktar usch) och kunna plocka och städa undan lite. Så tacksam för det!
Sen hade jag sis på besök. Hon hade med sig varsin munk med vaniljkräm och så fixade jag varsin latte. Gott och så mysigt att hon börjat dricka kaffe. Det är nått mysigt med kaffe.... Sen satt vi och pratade om allt och inget i några timmar innan vi fixade en exklusiv middag bestående av spagetti och köttbullar. Det var gott.
Jag spenderade sen resten av kvällen i soffan med Desperate housewifes. Har sovit till och från under kvällen så känner mig Inge så speciellt trött nu.
Borstade tuppkam på N ikväll. Hur sött som helst. Hihi

Darling har jobb till och med onsdag nu med möjlighet till förlängning. Får se om han kommer hem till fredag då sis fyller 19 år och jag & F firar 6 år tillsammans. :-) Vi har hunnit med rätt mkt på dessa år. Bästa åren i mitt liv!!!! Tack för att du finns älskling!!!

Nehe.... Ska väl försöka sova lite. Mysa ihop mig med N. Myskillen! ;-)
Godnatt!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar