onsdag 23 februari 2011

Darling är hemma!

Så skönt att ha honom hemma igen! Känner mig mkt mer avslappnad nu. ;-)
Imorgon är det inskrivning på BVC. Hoppas N håller sig nöjd under hela det besöket!

Ska tydligen bli en väldigt kall natt inatt. JAG ÄR SÅ LESS PÅ DENNA
EXTREMA KYLA OCH SNÖ!!! Ge mig vååååååååår! Nu!

N sover gott i soffan och jag o F sitter under täcket med varsin iPhone, surfandes. Som det ska alltså! Mohohohahahaha! ;-)

Börjar känna mig hungrig igen. Ska nog ta nått att äta snart innan jag måste agera ko igen. Idag har jag nämligen varit ko/napp hela dagen. N har varit lite kinkig idag. Blir så ledsen när han är olycklig. Tror han haft lite ont i magen. :/

Badade ikväll igen och denna gång med lite babyolja i. Hade väldigt lite olja i dock eftersom jag är livrädd att tappa honom om han blir hal som en ål. Heeeemska tanke!! Men han gillar att bada ialf. :-)

N är över 2 veckor nu! Vad tiden går fooort! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar