torsdag 3 februari 2011

Suuuuuuck!

Jag kan inte sova! Blir så irriterad! Gaaah!
Har jag inte haft myror i benen så är det en katt som vill in eller ut eller en make som snarkar.

Har ställt väckarklockan på 8.00 eftersom jag ska till barnmorskan 9:15 och kolla blodtrycket. Mindre än 4 timmar till klockan 8...härligt....
Oj vad bebben grejar nu! Är rädd att han ska sparka sönder nått därinne! Haha.
Får se om jag får sova nått inatt... Vore ju bra ifall bebben vill komma ut snart.
Nån trycker på blåsan....gå på toa igen då.....

Eventuellt kommer storebror Jocke över på en fika idag och visar lite bilder från Thailand. Ska bli kul o se.

Kanske ska lägga mig ner en stund på soffan och se om jag kan somna. Kollar just nu på Förlossningskliniken på Tv4 Fakta. Så bra och intressant! :-)

Ett toabesök då och sen vila en stund.
Over and ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar