torsdag 3 februari 2011

Fika & prat

Har haft bror Jocke och hans kollega/kompis Marika på fika idag. Trevligt.
Orkade inte baka några bullar utan drog fram den näst sista påsen från frysen. Lite muffins blev det oxå.
Sen kom Bea över på en fikastund. Hon vill lära sig att dricka kaffe så jag bjöd henne på en liten latte. Det var nog okej tror jag. :)

Nu slappar jag i soffan och ska försöka att inte somna.... Är verkligen skittrött! Sådär trött som man är dagen efter. Gör nästan ont att hålla sig vaken.
Skulle jag veta att bebis kommer inatt så skulle jag sova nu men annars så är en sovstund nu ingen vidare idé då det kommer bli skitsvårt att somna för natten sen...

Morfar är sjuk. :( De har tydligen hittat lite knölar i eller på urinblåsan/röret. Vet inte exakt.. Usch! Han ska opereras den 17/2. Håller en tumme att allt går bra!
Sänder en tanke till mommo & moffa ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar