lördag 5 februari 2011

Dåligt humör!

Gah!
Hatar när man inte kan sova. Blir så grinig.
Maken låg inatt/morse och vände och vred på sig vilket gjorde att jag vaknade oxå. Undrade vad han höll på med. Om han höll på att bli sjuk eller nått.
Jag gick upp och åt lite frukost(klockan var runt 5). Gav katterna mat och släppte sen ut Spike.
Gick i säng och hade ÄNTLIGEN slappnat av och hittat en skön ställning när Spike ville in igen.
Jag puttade på F och sa att han får gå upp och släppa in katten. Han grymtade lite så jag puttade på honom igen.Då vände han på sig och drog täcket över huvudet! Gaaaaaah! Shiiiit, vad dåligt humör jag blev på då! "Fine! Låt den höggravida kvinnan gå baraaaaa!!!!!"
Släppte in Spike och gick tillbaka till sängen men nu kom de bekanta myrorna i benen! Även fast jag kände mig supertrött så kunde jag inte somna igen. Så till slut gav jag upp tanken på att få sova.
Så sur nu! Så löjligt!
Och ingen bebis ännu! Trodde så att han skulle komma före helgen eller iallafall denna helg. Jaja...det är ju bara lördagsmorgon så han har fortfarande tid på sig. :)

Nu känns humöret lite bättre när jag har fått skriva av mig lite. Puh.
Hm..nu låter det som om nån granne drog igång en cementblandare eller nått... Vad tusan!? Hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar