fredag 18 december 2009

2

Ikväll och imorgon! Sen no more pills! I hope! :)
Mår bättre ikväll. Jag hoppas att min förkylning lägger sig nu och inte blir värre. Hoppas att det inte är Iprenen som pratar bara just nu.
Vill orka gå på Eddie Izzard imorgon! Jag kommer gå, vill absolut inte missa det, men hoppas så att jag inte mår piss. Inge kul då ju! Men får proppa i mig Ipren. :)
Idag har vi satt upp granen. Så fint här nu! :)

På onsdag ska jag och Fredrik ha uppesittarkväll. Ska göra en julskinka och sitta och smaska på den o spela Bingolotto. Haha! Vad pensionärsaktigt. Hahaha! Men kan vara rätt så mysigt och har vi tur så kanske vi vinner en bil oxå! Yeah right....Vi har inge tur i spel bara i kärlek! Naw! Haha. ;)

Ska göra mina GI-köttbullar och rödbetstsatziki till julafton. Mmm! Gott! :)
Just nu har jag energi och sådana julvibbar i hela kroppen! Underbart! Hoppas det håller i sig!
Och hoppas vi alla slipper den, tydligen, extremt aggressiva vinterkräksjukan till julen oxå. Fy fan för att vara magsjuk under julafton! Shit, vad trist det skulle vara. :/ Ligga ensam hemma i soffan och tycka synd om sig själv....höhö. Nepp, hoppas vi alla får vara friska!

Ska göra klart de 2 julkort jag ska skicka i år. So sorry mina vänner men i år blir det fattigt med julkort från oss.... Jag har faktiskt inte orkat fixa det. Får bli bättre nästa år! :)

Åh, rätt så trött. Längtar efter att få krypa i säng.... Snart.
Kanske ska fixa klart julkorten nu och värma på en liten kopp glögg. Skönt för hals och kropp!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar