fredag 11 december 2009

Freeeedag!

Och jag ska gå hem om en timme! Yay! Är på bra humör just nu! :D Härligt!
Skulle ju kunna gå hem redan nu men jag är för snål med min flex för det och sen så har jag inte pratat(mejlat) något om det med min chef. Jag är för "trogen" mitt jobb eller vad man nu ska kalla det för att göra som jag vill.
Men så skööönt att komma hem i tid. Städa lite och sen bara slappa o vänta på maken! :)
Ikväll blire Idol-final! Får se vem som vinner då...det blir nog Erik. Ja, jag bryr mig inte egentligen vem som tar hem priset. Tycker båda två är rätt så.....ehm...bra men lite tråkiga. Hade varit roligare om Tove fått vara kvar.

Imorrn sk ajag baka lussebullar! :D Mysigt! Hoppas de blir bra!
Fy satan vad saffran e dyrt! 70:- för t v å påsar! Helt galet! Funderade på att göra den underbart goda saffranskakan oxå men det vette faan....hahaha. Eller så kanske jag bara har i en påse saffran i bullarna och en påse till kakan. Vet iofs inte om jag behöver en hel påse till kakan. Ska kolla det. Måste lägga ut det receptet här för den kakan är helt osannolikt god. Mmmm! Den måste man prova om man inte är allergisk mot saffran då.... höhö.

Kanske ska köpa en flarra glögg imorgon oxå. Dricka glögg o baka lussebullar! Najz värre. Eftersom jag är som jag är just nu av mina piller så tvingar jag mig faktiskt till att känna julkänslor. Helt sjuk egentligen. Om jag var ensam och inte hade familj alls så skulle jag nog ligga på sofflocket hela julsemestern, inte plocka fram en endaste julprydnad, inte köpa en endaste jävla julklapp, inte äta någon julchoklad....eller jo det skulle jag nog...tar tillbaka det. Men skulle inte lyssna på julmusik. Just nu så orkar jag inte bry mig! Men jag tvingar mig själv, för någonstans därinne så är ju den riktiga Jessica som älskar allt som har med julen att göra. Pust. Är helt sjukt detta! Men hey, snart är dessa piller ett minne blott. I HOPE! *morrar*
Har ont i min vänstra äggstock idag. :( Det gör mig såå orolig. Hatar den värken. Precis så kändes cystan. *hjälp* Vill inte ha tillbaka några cystor nu....please? *snyftar* ;)
Men det kanske är ett sundhetstecken oxå. Att den fungerar där inne! :)

Ah, 50 minuter innan jag ska gå hem då! Lovelyyy!

2 kommentarer:

  1. Äsch, ibland har man ju ont i vissa delar av magen för ingen anledning alls =O Den spökar bara tror jag ^_^

    SvaraRadera