lördag 5 december 2009

Blidde ingen utgång

Erika känner sig fortfarande inte okej. Det tar ju ett tag innan mår okej efter en magsjuke-period. Blä.

Just nu har jag sån lust att gå ut och partaja. Bättre nu än tidigare idag. Vi shoppade julklappar idag(näästan klara) och sen skulle jag köpa ny BH åt mig. Need it. Men när jag stod där i provrummet framför spegeln så fick jag en chock! Har gått upp sååå mycket i vikt. Jag började nästan gråta. Faktiskt. :( Då kände jag mig så ledsen...på mig själv.
Men hittade 2 BH-ar iallafall. Usch, inge kul o prova nu.....
Längtar till 2010! Då SKA jag börja gå på Friskis igen! Need it!
Sen när jag är i bättre form så SKA vi ut och dansa Erika! Eller hur?? ;)

Åkte ut till mamma och fick köttgryta till middag! Gott! Tack mam! :)
Bea följde med oss hem. Hon skulle träffa lite kompisar i "sin" lägenhet men hon ska sova hos oss. Får se när hon ramlar in... ;)

VI ska nog ta och se en film i bion snart. Mys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar