onsdag 2 december 2009

Icecooold

Idag är det isigt och kaaallt ute! :) Månen var jättestor och lyste så starkt imorse.
Har fått lite mer julkänsla och när jag sa "Godmorgon" till mina kollegor på jobb så kände jag mig så pigg och glad! Är så trött på regnet och att allt är grått. Skulle vara najz med liite snö nu bara. :)

14 arbetsdagar kvar innan det är julledigt! Sköönt!
Idag på bussen in till jobb så tyckte jag att jag började få ont i halsen! Fick lite panik. Vill inte bli sjuk nu! Men nu känns det okej igen. Det var säkert bara att jag är så ovan vid kylan.
Skulle vara så TYPISKT om jag blev sjuk nu. Har längtat efter helgen som kommer så mycket!
Och sen är jag så nervös att få svininfluensan innan man hinner ta sprutan. Ska nog ta sprutan på tisdag om det finns något vaccin kvar då. Ska dra med mig maken oxå.

Nepp, mer kaffe!
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar