söndag 20 december 2009

"Gör det , annars blir år 2010 ett helvete för dig."
Detta har jag hämtat från systers blogg. Lika bra att göra detta då så att mitt 2010 inte blir ett helvete.... ;)(plus att jag älskar sådana här grejer....)

OM DIG
Namn
-Jessica B
Bor - Med make o 2 katter
Syskon -3
Ålder - 31
Född -1978....
Ögonfärg - ice blue
Längd - 163?
Sko storlek - 37-38
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Jungfru
Hårfärg -just nu mörkbrunt med inslag av rött
Födelseort - Född på Danderyds sjukhus men uppvuxen på landet

DAGENS:
Låt - Idag var ingen musikdag
Saknad - Kexchoklad
Kläder - Tjocka strumpbyxor, jeans, lager pålager principen i tröjväg.;)
Mat - Idag blev det lite bakispizza
Göra sen - Kolla lite mer på 24 o sen soooova
Godis - Skumtomtar

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp
- Ja det är roligt - om man hittar massor
Tycker du om godis? - Ehh?! Hahaha! Är en godisråtta
Hur många gånger i veckan äter du godis - Hm....är inte så himla ofta ändå för att vara en godisråtta men i snitt kanske 1 gång per vecka
Äter du oftast nyttig mat - I veckorna så blir det oftast stadig bra husmanskost
Tycker du att du själv är söt/snygg - ja ibland ;)
Du ger mycket komplimanger till andra - Försöker göra det
Är du nöjd med ditt förnamn - Nja, tycker det är lite för hårt men många andra tycker det är fint...
Tycker du att du själv är smart - haha...beror på vad det gäller...
Vad är det sämsta hos dig - min oförmåga att fungera normalt i sociala sammanhang. Blir så stel o blyg
Vad är det bästa hos dig - Att jag har nära till skratt. :)
Har du bra självförtroende - Just nu så är det inge bra men det ska jag förbättra under 2010
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Oj! Hela dagarna. Jobbar ju framför datorer o sen har jag mina rosa lilla laptop hemma som jag har i knät väldigt mkt
Du tycker om att vara med det andra könet? - Ja. :)
Gillar du dina grannar - Ja, de e väl okej. Känner dem inte så bra.
Gillar du skolan - Var ett tag sen nu men funderar på att börja igen :D
Har du någon gång skolkat - ja typ 1 gång.
Spelar du något instrument - Spelade tvärflöjt o kan nog klara av att ta en eller annan ton ännu.... ;)
Sporter/aktiviteter du har gått på - gymnastik när jag var yngre(så roligt) sen har det blivit dans av olika slag, boxercise, o olika Friskis & Svettisaktiviteter
Har du några tatueringar - Ja en. Skulle vilja ha en till. Minst
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - öhm....Donno....
Tycker du om djur? Men jaaa

BRUKAR DU...
Sova
- Love it!
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Snusa - Bläää
Klä dig i svart - Ja känner o ser mkt smalare ut i det...
Lita på folk - beror på :)
Drömma mardrömmar - ja
Gå i skolan -no, not yet
Gå i kyrkan - Ehm...nej
Ljuga - Jag e som mamma. Jag kan inte ljuga. Har inte något pokerface överhuvudtaget
Vilja dö - Man har väl tänkt tanken men inte menat det egentligen.

HAR DU...
För många vänner? - nej :)Kan man få för många?
Någon psykisk sjukdom? - hahaha säkert... ;)
Skadat någon? - Inte fysiskt, I think
Färgat håret - japp. Från blont till brunt
Några piercningar - Några i öronen. Har haft i näsan men den har växt igen. Kan sakna den ibland.
Några tatueringar - Ja fortfarande 1
Egen dator - Ja en rosa bärbar LG. Love it!
Gjort bort dig rejält? - Usch det är jag bra på....

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar