söndag 20 december 2009

Champagne

Har vi fått av Jocke ikväll! Tack så mkt! Det var mkt trevligt o gott! :)

Nu sitter jag o smaskar i mig en nattmacka eller två...Fredrik sover.

Eddie Izzard var rolig! :D Väldigt lyckad kväll trots typ snöstorm eller nått. Völdigt snöigt var det iallafall. ;)

Nu börjar jag bli trött. Kollar på Animal Planet o funderar på om jag ska äta en till macka eller inte.... Firar ju idag iofs! Hahaha.
Inge piller ikväll! Mhwohohohohohhahahaha!
Fast tycker redan att jag känner dragingar(obehagliga sådana) i vänster äggstock men det är nog inbillning hoppas jag.
Ska bli intressant o se hur kroppen reagerar på detta nu. Är lite nervös faktiskt. Hoppas verkligen att änglarna är goda med mig o att jag slipper mer besvär med cystor o smärtor... :/

Shit, skulle kunna somna på soffan nu.....men måste tvätta av sminket.....bläääää.

Nepp, need the sleep! Soon!
Over and out!
Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar