söndag 13 december 2009

Trött

Hur kan det vara så att ena dagen har man sååååån energi och nästa dag är man såååå trött. Hm!
Kanske beror på att jag steg upp 6:50. Gjorde te och plockade fram lussebullar och pepparkakor. Tände lite ljus oxå. Väckte Fredrik när Lucia började.
Vi satt och tittade på det en timme. Mysigt! Sen gick vi i säng igen. Misstag! Iallafall för mig! Vaknade strax före 12 och på så dåligt humör. Kände mig såå irriterad! Haha. Skumma människa!
Vi åkte iväg med all återvinning idag, satte upp fake-granslingorna på räckena till verandan. Ena ljusslingan var sönder så det är lite ljusfattigt på ena räcket...hahaha. Jaja.
Sen har jag varit jäkla trött idag. Shit! Inte bra o sova så länge I think.
Tömde och skurade katternas sandlådor nu på kvällen. Vi hjälptes åt så det gick väldigt snabbt. Skönt! Nu har katterna fräscha lådor med ny fin sand. Vi har fyllt på med en sand från djuraffären och en från mataffären. Får se vilken de gillar bäst! Skiljer 100:- på dem.....

Idag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördagmorgon!! :)
12 tabletter kvar alltså! Tjohooo! Hahaha! Nedräkning på riktigt nu!
Kan jag få bli normala jag igen sen!? Please?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar