torsdag 31 december 2009

Sista dagen på 2009!

Sitter i soffan med täcke och kudde. Tidig morgon, har tänt ett ljus, snön vräker ner utanför, njuter av 2 lussebullar, lite pepparkakor och ett glas mjölk. :)
Vi gick o la oss runt 1:30 igår men har inte kunnat sova bra alls inatt. :/ Vaknade vid 6 då Angel krafsade ordentligt i lådan(som vanligt) och när jag la mig igen efter att ha täckt över hans number 2(blä) kunde jag inte somna om. Gick upp vid 7 när Fredrik började snarka sådär jobbigt som han gör när han tagit insomningstablett.
Suck! Ska äta min "frukost" nu och sen försöka sova lite mer här på soffan. I think I´m gonna need it.... Hoppas katterna är lugna och inte blir på bushumör....

Ikväll ska vi hem till Linda o Jim. :) Blir knytis. Mamma fixar helstekt kalkon och sås, vi tar Haricoverts och ett bubbel med oss och Jim o Linda fixar hasselbackspotatis och efterrätt.
Pappa har köpt champagnen Bollinger till fördrink. Inte dåligt det inte! :D
Jag ska ha på mig min nya svarta klänning, lite glittriga svarta strumpbyxor och mina nya höööga skoor! :D Köpte dem på H&M igår för 100:-!!! Helt sjukt billigt ju! Men de är rätt så höga så det är nog inget jag kommer gå ut och dansa i direkt. Ska försöka komma på en bra och lite mer glittrig sminkning oxå.....
Det ska bli så SKÖNT när detta år är över! Är så less på 2009! Inge bra år alls! Inte för mig iallafall.
Märker mer och mer att hormonerna från pillren lämnar kroppen! :)
Det är så underbart att kunna uppskatta en smekning över ryggen av maken. Förut var det liksom "Iuh...." och så gled jag undan. Inte det att jag blev äcklad av honom utan jag tålde inte beröring. Skumt! Men nu känns det som man har vaknat på nytt. :)
Och jag skrattar, på riktigt. Och känner att den tokiga flamsiga Jessica dyker upp ibland som hon brukar göra då och då. Jag kan inte riktigt beskriva känslan.... Det är verkligen som om jag varit instängd i ett litet mörkt deprimerande rum men nu går jag i en lång ljuuuus hall, leendes, och snart når jag ängen med massor av underbara blommor och sol, sol, sol.
Ja, den beskrivningen låter lite flummig men det är typ så jag känner.
"Bättre och bättre dag för dag" :)
Jag ska sååå börja träna! Haha. Längtar så jäkla mycket efter att få svettas ordentligt på ett gympapass eller joggingtur.
När jag stod i en provhytt på Lindex här i veckan i enbart tröja och trosor så tänkte jag "Oh my, GIIIIRL! Om Fredrik tycker att detta är det minsta attraktivt så har du tur...herreguuud.....jösses....."
Jag har typ gått upp 5 kilo de senaste månaderna......ops. *host*
Och sammanlagt har jag väl gått upp ca 14 kilo sen jag träffade Fredrik för snart 5 år sedan. Visst, det kanske var lite väl smalt just då(hade inga tuttar eller rumpa typ) men jag skulle må bra av att gå ner kanske 7 kilo och sen liksom strama till allt lite. Det positiva nu är att jag fått mer "hylla". Jag har alltid varit rätt liten där eftersom jag ätit sååå dåligt och tränat rätt så hårt i perioder. Nu är jag stolt över mina boobies! :) Det var jag inte förut. Så dessa boobies på kroppen för 5 år sedan vore int fel. ;) Men det går nog inte. Då får jag nog köpa mig ett par bröst om jag ska vara så smal. Haha!

Nehe....kanske ska försöka sova lite..... Släcka ljuset och titta på snön som faller. Det glittrar så fint i gatlyktans sken. :)
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar