torsdag 3 december 2009

Har slutat för dan...

...men sitter fortfarande kvar på jobb.
Varför?
Jo, för jag ska ta en buss som går från huddinge till Solna så att jag slipper åka över T-centralen. Jag HATAR T-centralen! Jag är ALLTID på så dåligt humör när jag väl sätter mig på min buss hem. Människor är så heeemska! Blä!
Sen är jag backup ikväll så det kan ju vara skönt för amanuenserna att jag är kvar ett tag. Ska även möta upp min make vid bussen hem. Trevligt med sällskap! Det är värt den där extra 40 minuterna.

Fick mejl från Erika att hon åkt på någon magsjuka. :( Stackars henne! Fy, vad jag hatar att vara magsjuk! Urk!
Men jag hoppas ju att hon är frisk och stark nog till på lördag! Annars får vi ut och partaja år 2010! :D

Storebror är ute hos mamma och äter pannkakor med grädde och sylt fick jag veta över FB-chatt. Fuuuusk! Vill oxå ha! Det kan man verkligen SAKNA ibland, mammas goooda mat! Suck!
Får se vad vi ska trolla fram för middag ikväll. Blir nog något lätt för har matlådor klara tills imorgon vilket är jätteskönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar