onsdag 9 december 2009

Ofrivillig sovmorgon

Det var tänkt att jag skulle stiga upp klockan 5 imorse för att vara tidigt på jobb så att jag kan gå hem tidigt. Har inget pass idag. Bara eget "skrivbordsjobb".
Vaknar och tycker jag har sovit väldigt länge. Kollar i panik på klockan. 7:30! Va fan! Haha!
Jag har lyckats stänga av väckarklockan 2 gånger i sömnen! Lyckat!
Så idag jobbar jag hemifrån. :) Trevligt iofs men absolut inte planerat!
Mejlade min chef om min situation och hon skrev tillbaka att det var okej. Hoppas hon inte tror att jag gjorde detta med flit för det gjorde jag verkligen inte.
Var tydligen lite trött.....hahaha. Kanske vaccinet som pratar.
Mår okej idag. Har ont i armen bara men inga influensakänningar! Skönt!

Nepp, dax för lite lunch då.
Klockan 13 ska katterna till veterinären och få 2 sprutor. Mot rabies och kattsnuva. Tur då att man är hemma idag! Skönt att få det gjort! Dessa dyra katter! Haha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar