fredag 4 december 2009

Julklappar

Svårt, svårt, svååårt!
Men nu vet jag iallafall vad jag ska köpa till mamma! :) Det blir bra. Tycker jag iallafall! Haha. Hoppas hon uppskattar det.... Shit.
Eftersom jag har zero lust till allting så är det så svårt att försöka engagera sig. :/ Jag brukar ju älska att köpa klappar men nu känner jag bara bläää. Men jag hoppas att det kommer. Tror jag och Fredrik skulle behöva sätta oss ner och tänka ut vad vi ska köpa och sen är det bara o göra det.
Vad juligt va´! Höhö.

Idag slutar jag runt klockan 14! Sköönt!

Gaaaah! Min ena nagel gick av! Eller den gick av till hälften... Men vad faaan! Jag som varit sååå försiktig denna vecka och så bryter jag av den ena sista jobbdagen! *morr* Bröt av den lååångt ner oxå så det blir nog till att låta den sitta kvar med lite kirurgtejp och nagellack över tills den vuxit ut lite.
Sur jag blev! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar