lördag 12 december 2009

Energy

Det har jag haft idag. Energy! :D
Har bakat mjuk pepparkaka till pappa(del av födelsedagspresent) och lussebullar.
Var även ner en sväng på staden o inhandlade lite lotter till pappas present. Gick till systemet där jag träffade mamma o Bea. Mamma tipsade mig om ett rött vin som bara kostar 49:- och tydligen gott oxå. Hör på den va?! Haha :) Köpte det vinet och en flarra glögg. Mmm!
Jagade en billig mascara. Billigaste på H&M kstade 99:-!!!! WTF! Har aldrig tänkt på förut vad de kostar! Helt sjukt! Kollade Åhléns oxå och hittade en mascara på rea för 45:-
"Skitbra" tänkte jag men när jag kom hem o skulle prova den så var själva borsten som en liiiiiiiiiten kam. Disappointed! Hahaha! Men den är okej. Man får bara vara lite försiktig när man kletar på den för risken är rätt stor att man annars får "spindelben" till fransar. INTE fint!

Har ikväll varit ute hos mam o pap o ätit gooood stekt sill med löksås. Mmmm! Så gott!
Tror pappa blev lite glad för lotterna o den hembakta mjuka pepparkakan. I hope! :)

Har även snott lite kläder av Bea till the photoshoot med Linda på onsdag. Ska bli kul och intressant! Haha. Stackars fotograf! Få mig framför linsen! Miss stiff! Hahahaha! Jaja. Det blir en bra utmaning för mig själv iallafall! :) Och få umgås med söta Lindis lite!

Nepp, dax att umgås med maken lite. ;)

Imorgon blir det till att stiga upp strax före sju, värma lite glögg, plocka fram lussebullar och pepparkakor och titta på lucia på tv. Sååå mysigt!!! Lovely! :D





Glad Lucia alla! Kram!

1 kommentar:

  1. Längtar också till onsdag=) Ska bli så kul.

    Kram

    SvaraRadera