tisdag 15 december 2009

7 kvar

Tabletter alltså! Haha! Helt otroligt!

Idag har det snöat som tusan! Underbart! Fast varlite orolig att jag inte skulle komma hem från jobb. Men det gick bra. Lite längre tid än vanligt men ändå okej.
Jocke bjöd på mat sen. Väldigt trevligt! :D Han bjöd även på en stor slurk vin, kaffe och en god japansk whiskey! :D

Har packat mina kläder jag ska ha med mig till fotograferingen imorgon!
Det blir:
  • En röd klänning(lånad av Bea) och till det stövlar, strumpbyxor

  • En mörklila topp(lånad av Bea), jeans och till det stövlar över jeansen

  • En ljuslila topp(söt) och till det svarta byxor och klackskor

Kanske skulle leta fram lite accesoarer oxå....har inte så mycket sånt tyvärr. Hm.... Får leta i mina lådor.
Det är när det händer något sånt här eller om jag ska gå ut på krogen/ut och dansa som jag inser att jag har sååå lite snygga kläder och "tillbehör". Tråkmaja! :/

Ja, det ska iallafall bli jättekul att göra denna fotogrej imorgon! :) Det ligger bredvid Stureplan...hoppas det inte är alltför mkt perfekta människor där.....mitt självförtroende är inte direkt på topp just nu....jaja. :)

Nepp, hopp i säng så att jag kommer upp imorgon!

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar