torsdag 17 december 2009

3

3 fjuttiga piller kvaaaar! Haha! Lovelyyyy!

Idag har jag bara tagit det lugnt i soffan. SÅ skönt! Har inte orkat göra så mkt mer. Eller ja, fick skura upp efter Spike då han bestämde sig att en liten låda på hallgolvet fungerade alldeles utmärkt som en sandlåda. Morr! Jävla katt asså! Jag vet inte om han bara blev förvirrad eller om han inte ville gå ner till sin "toa" för att Angel var där nere.
Jag litar INTE på Spike! Var så arg på honom efter hans "misstag" och han skämdes så. De ögonen....han gick upp till sin "säng" på övervåningen och kurade ihop sig till en liten boll.
Efter några timmar kom han ner och la sig försiktigt bredvid mig. Tittade knappt på mig dock. Såg generad ut. Ja, man kan inte låta bli och tycka han är söt trots allt.....

Snart ska jag hoppa i säng. Sömn är ju bästa medicinen! Hoppas jag får sova bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar