tisdag 21 december 2010

21 december 2010

Sov till 9:40 idag. Tjohoo!
Angel kom och väckte mig inatt vid 4:30 och tyckte väl att jag skulle gå upp. Jag gick på toa och sa sen till honom att gå och lägga sig igen. Sen kom Spike och kloade på sängen så att den hoppade..haha.... "Du brukar ju stiga upp nu mamma...??! Gå upp! Gå upp Gå upp!"
Blev en rätt livlig "diskussion" om att jag har semester!!! Gah!
Till slut blev det tyst och jag sov som en stock. Så skönt! :-)

Nu sitter jag i soffan rätt så seg...borde tvätta, laga knäck, julshoppa, börja förbereda julens efterrätt och klä julgranen..... Kanske ska göra upp ett schema över vad jag ska göra och när.....

Darling åkte på jobb igår och kommer hem på kvällen den 23:e... Då blir det lite julmys med nylagad julskinka. Bara han och jag! Mys!

En dusch nu så jag vaknar annars är risken att jag sitter här hela dagen....
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar