måndag 13 december 2010

♥ Dag 26 – Mina rädslor.

Ett av mina största rädslor är att nått hemskt ska hända med mina nära och kära.
Att det ska vara något fel på bebben. Jättenervös för det....
Terrordådet i Stockholm har gjort mig nervös för att bege mig ut bland folk i tunnelbanan till exempel... Får lite torgskräck liksom....
Är livrädd för spindlar, hajar och att vara på en färja när det blåser kraftigt.

7 arbetsdagar kvar! :-) Det minskar!
Imorgon är jag ledig! Eller föräldraledigt för att vara korrekt. :-) Ska bli så skönt att få sova ut imorgon! Sen är det andra delen av föräldrautbildningen! Ska bli kul!

Kan inte FATTA att det är jul nästa helg! WTF!!?? Var tog tiden vägen liksom??
Men jag längtar efter lite julstök och mys även om det kommer bli mindre julklappar i år. Alla har lite dåligt med pengar detta år så vi får njuta mer av varandras sällskap istället. Det är ju det bästa såklart men jag gillar julklappar! Älskar spänningen att öppna paket!! Spelar inte så stor roll vad som är i paketet faktiskt. Det är spänningen som är bäst! ;-) Nåja...får man nått som man VERKLIGEN önskar sig så är ju det oxå så himla roligt! Spänning OCH wow!!

Nu är det strax dags för "Svenska hjältar" på TV4. Fram med näsdukarna då! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar