söndag 26 december 2010

Laddar...

Imorgon är det jobb igen! Men det är bara i 4 dagar så det känns okej! ;-)

Darling har åkt på jobb igen. Vi satt här i soffan och glömde totalt bort tiden. Helt plötsligt flyger han upp o svär lite och då är det bråttom... Ca 5-7 minuter innan bussen till Kapellskär ska gå från busstation. Ilfart dit i bilen och vi var där i tid men det var inte bussen. Den skulle gå 19:05 och den kom kanske 19:25... Vi satt o väntade in i det sista och var beredda på att ta bilen ut till Kappis så han skulle hinna med båten. Jag sucka och stönade lite för hade verkligen INTE lust att köra hem ensam på mörka hala vägar med denna bebismage. Men bussen kom! Så skönt! :)
Så utan min älskling nu i 3-4 dagar... Men sen är det nyår och jag är LEDIG!! :-)
Bara och vänta på gulleplutt bebben när det är nytt år! Nervöst!

Har haft en väldigt bra jul! Lugnt och avslappnat! God mat och massor av paket! ;)
Maken köpte massor av Clinique-grejer till mig! Bra med en make som jobbar på båt! Hehe. Fick en parfym och ett schampo som doftar gröna äpplen. Har tjatat lite om att ha nått som doftar gröna äpplen.... ;)

Fått så fina paket av alla! Så OTROLIGT nöjd! Tack, tack, taaack!
Och bebben fick oxå en massa fina saker! Perfekt!

Nehe... ska nog borsta tänderna nu och sen krypa i säng. Mauarna ska ha lite mat innan så klart. De sover som stockar just nu dock... De blev så glada när vi var hemma igen. Jag har haft lite dåligt samvete över att de har varit ensamma ett tag även fast de har haft mat och så... Men nu är jag hemma även om jag måste jobba på dan i 4 dagar men sen är jag ju heeemmmaaaa! :-)

Nepp, borsta tänderna!
Over and out! Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar