torsdag 2 december 2010

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Jag drömmer om att vinna massor av pengar och leva bra resten av livet. Ekonomisk oberoende. :) Hehe...nåja...det vore trevligt men en dröm är att bebben i magen är frisk. Att jag och F får leva tillsammans hela livet galet kära! Kanske mer barn, hus och en fin bil.
Sen skulle jag vilja ha en bra utbildning så att jag kan få ett jobb med en stadig och BRA lön. Ett jobb nära hem!
Sen vill jag ju självklart att alla mina nära och kära lyckas bra i sitt liv och att alla får vara friska.
Drömmer om en Maine Coon, att lära mig rida och en vältränad kropp! Haha. ;)

Fick sms från mamma i Egypten nu på eftermiddagen! De satt på en buss och det var varmt. Ja...här är det inte varmt inte.... Brr! Men träden och buskarna är så vackra nu!! Borde egentligen gå ut med kameran!

Ska snart ut och skrapa bilen ren från is. Hoppas den startar! Närå..hon brukar alltid starta *peppar, peppar* Ska hämta Jessica och köra ut henne till Jim. Tur att det inte är snöstorm ute. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar