torsdag 9 december 2010

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

Att folk kan gå med päls på sig!
Misshandel!
Folk som tränger sig före i busskön när man stått och frusit i en kvart. Tack för den du!
Puckade människor
-30 grader. Slask. -30 grader och sen slask. Antingen eller kanske?
Lögner

Jag är trött idag. Jösses... Katterna var lite småjobbiga inatt så det var nära att de blev ett par tofflor..hahaha. Närå..men de var väl uttråkade...eller EN av dem iallafall... "Leka mamma?? Ja, ja, jaaa???"
"Glöm det" sa jag o drog täcker över huvudet...
Nästa gång skulle den andra mauen faktiskt ut så det är ju ändå okej. Han var ute ca 30 minuter innan han knackade på igen o ville in i värmen. Jag hade precis somnat om då... Härligt...
Upp och släppa in honom och sen dra sig upp i säng igen... Tunga steg var det då kan jag säga... När klockan ringde klockan 5 kände jag mig ÖVERKÖRD! Så satans trött i kroppen och med en fin liten huvudvärk. Tog mig dock upp efter 10 minuters snooze! :)

Blev lite piggare efter en dusch och frukost. Gjorde mig iordning och skulle försiktigt snyta näsan. Så dumt! Japp, blodbadet var ett faktum. Skit! Bara och låta det rinna ett tag då...inte stressa...ta det lugnt..... Till slut la det av så jag kunde gå till bussen.
Stadsbussen till jobb sen hann jag med precis. Höll på att halka omkull för att en tjej trängde sig förbi till en buss bakom samtidigt som jag satte foten på en stor isklump vilket gjorde att jag tappade balansen. Hann dock parera innan jag for i backen. Människor är fan inte kloka!

Idag kommer mam & pap hem! Och en surprice väntar därhemma till pappa först och främst för att han fyller 60 år idag men mamma blir nog glad hon med! Hoppas det blir uppskattat!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar