söndag 12 december 2010

♥ Dag 25 – En första.

En första titt på dig bebbe! Snart så! Är så nyfiken på hur du ser ut. Vems läppar, ögon, näsa och hårfärg du har. Jag gissar att du får Fredriks söta överläpp..jag hoppas det iallafall för det är ju så sött! :)
Nåja, oavsett hur du ser ut så älskar jag dig lille fina bebbe!♥

Söndagskväll. Klockan är strax åtta och jag är HELT slut! Har varit superduktig idag. Bakat lussebullar, skrapat bilen fri från hård is(hate it) åkt och handlat, hem och hämta upp en sjuk make för att skjutsa honom till Ica Kryddan så han fick hämta ut sina skor han beställde på nätet(jättefina!). Hem och fixa fram lite fika. Plocka undan lite i köket under tiden och sen satte vi oss ner och kollade på filmen "Night and day". Rolig och udda film. Haha. Till filmen hade vi ostkrokar och jordnötsringar. Gott! ;)

Är lite trött idag oxå för att jag var sjuksköterska halva natten. Vad gör man inte för sin kärlek. Darling kom hem från jobb och var sååå sjuk. Stackarn! Hög feber och ont i kroppen. Idag är han lite piggare och har inte lika hög feber men han är helt galet svullen på ena sidan av halsen. Får kolla upp det hos läkaren imorgon!
Jag hoppas att jag håller mig frisk iallafall!

8 arbetsdagar kvar! :) Ska undvika tunnelbanan nu dessa dagar pga terrordådet. Kanske lite fånigt men jag tänker inte risker nått. Har ju min bebbe att tänka på!
Helt galet och sjukt är det iallafall att sånt händer i lilla Sverige.... Usch!

Nehe...göda våra mauar lite kanske och sen hoppa i säng!
Hoppas bebben håller sig lugnt... Har var helt vild inatt.... Har inte varit med om maken. Till slut så klappade jag på magen och sa "Hörru bebben...nu får du allt lugna ner dig lite och sova......" Och det blev faktiskt lugnare. Ett tag. Hahaha.

Over and out. Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar