söndag 19 december 2010

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Vilken rubrik!!
Jag hoppas att när det sista ögonblicket kommer att jag är nöjd med mitt liv. Så. Gillade inte den sista utmaningen...

Har varit och tittat på gymnastikuppvisning idag fär maken var både tränare och gymnast. Första gången jag ser honom i "action". Duktig! Sån kraft det är i gymnaster. Speciellt de lite äldre! Jösses! Ångrar lite ibland att jag inte fortsatte med min gymnastik... Det är ju så galet roligt! :)
När jag sen åkte hem så kan jag säga att vägarna var väääldigt oplogade...fick åka rallybil en gång....haha....det är rätt så roligt att slira lite...om det är under kontroll det vill säga.... ;)
Nu har jag parkerat bilen o tänker nog inte köra igen på ett bra tag... Den kommer nog vara rätt så igensnöad om det fortsätter vräka ner så här....

Nu har jag druckit lite glögg(alkoholfri såklart) och ätit en lussebulle. Nu tänker jag slappa i soffan, vila magen och bara ta det lugnt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar