torsdag 30 december 2010

Last day at work! :-)

Känns så bra! Helt underbart och overkligt! Kan inte fatta att det bara är att sitta hemma och vila nu och vänta på bebben.
Jobbar till runt klockan 16 idag. Ska lämna tillbaka mobilen och plocka ner det sista i min lilla låda som står bredvid skrivbordet.. :) Undrar vem som får mitt skrivbord....

Nyår imorgon då....ja...får se vad man ska ha på sig....
Har att välja mellan några klänningar. En svart, en svart med vita prickar(om jag kan ha den?!) eller en brun. Sen har jag ju klännngen från förra året men kanppast att jag kommer i den.... I och för sig så är den ju i stretch....Man kanske ska prova den oxå... Får kolla ikväll. Sen ska jag pimpa mina naglar med lite mörrött nagellack och strass på det. Har inte så mkt bling i övrigt så naglarna kan jag ju få blinga till. Ska kolla upp nån snygg och glittrig sminkning oxå.... Och oohhh kanske kan ha halsbandet jag fick av F i somras! Massa bling! :-) Jag gillar bling och glitter!

Ska fira nyåret med mamma, pappa,Bea, Jim, Jessica och F såklart. Ska ha hummer till förrätt, oxfilé till varmrätt och sen glass med bär till efterrätt. Hade jag inte jobbat idag så hade jag nog fixat en lite häftigare efterrätt bara för att det är så kul men glass och bär är aldrig fel och det är gott och ENKELT! :-) Mamma kommer få stå och slava nog i köket ändå...Men mammas mat är så goood! Yum!
Sen ska de ha champagne, champagne och champagne...nej jag är inte avis....Hm! jag får dricka alkoholfritt jordgubbsbubbel jag... Nog för att den är god men champagne....Suck... Jag älskar champagne.... Men kommer unna mig en liiten sipp av de dyra dropparna. :)

Höll på att försova mig imorse. När klockan ringde så stängde jag av den och kände mig så trött. Skulle bara sträcka på mig lite i sängen men jag somnade nog direkt när jag la huvudet på kudden..hahaha Inte bra! ;-) Vaknade 20 minuter senare av att Angel står nere och krafsar på toadörren. Jag blev först lite irriterad men sen började jag tänka efter...kollade på klockan och tänkte "Shiit! TACK Angel!" Det är ju tur att mauarna håller koll på en! Haha. Men bara de fattar nu att jag inte behöver stiga upp samma tid nu.... Nu kan vi sova länge tills bebben kommer! :)
Mauarna är härliga ibland de...haha... Igårkväll så skulle F ge dem mat så jag gick och borstade tänderna och när jag kommer ut från badrummet sitter de framför sina matskålar. "Mat mamma!"
Haha, deras förvånade och undrande blickar när jag gick upp till sovrummet istället för att ge dem mat! Haha. Oslagbart! "Men....har du inte glömt något nu....? Mat kanske?"
De är för söta ibland och ibland vill jag göra ett par katt-tofflor av dem alltså! Gah! De kan driva mig till vansinne! Tålamodsprövande små saker!

Ca 4 timmar kvar på jobb nu då! Wohooo!





¨


Bilderna kommer från weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar