lördag 11 december 2010

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

Just nu kan jag gråta åt lite och ingenting. ;)
Annars gråter jag åt sorgliga filmer och dokumentärer.
Kan gråta en skvätt när jag har PMS... Skönt och bra att lätta på trycket!
Men gråter väldigt lite numer(ja alltså, när jag inte är gravid;)...skrattar mer. :)

Ikväll kommer maken hem från jobb. Tydligen jätteförkyld.... Hm... Jag vill inte ha hem nån hemsk baskilusk...men kul att få träffa maken såklart men inte bacillen.
Fast kände mig oxå lite sjuk imorse när jag vaknade så kanske har nått på G jag med. :/
Vill verkligen INTE bli sjuk nuuuu! Nej, nej, nej! Kommer inte palla att jobba OCH ha en förkylning...är trött och slut som det är redan... Jaja...får se vad som händer.

Idag har Bea och jag bakat pepparkakor. Det var mysigt och de blev goda! :-)
Har varit ut en sväng till ma & pa och ätit middag. Så gott! Fick höra lite hur de haft det i Egypten oxå. Lät ju väldigt trevligt. :-)

Är sugen på nått men vet inte vad.... Skum känsla.... Känner mig lite hungrig även fast jag åt massor hos mamma! Hehe.

Fick hem vaggan idag oxå! :-) Den är så fin så! Ska bli kul att bädda den sen för att kunna lägga ner lillplutten där.

Jaha...bara o vänta på maken nu då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar