torsdag 16 december 2010

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

Just saknar jag att kunna ligga och sova på rygg och mage! Och att kunna vara mer mobil och stark! ;)
Annars så är jag rätt nöjd med mitt liv. Lite mer pengar vore ju inte fel... Men pengar är inte allt. ;)

Idag toksnöar det. Mysigt!
Imorgon är det fredag och sen är jag ledig i en vecka!! Ska bli så underbaaaaart! Bara vara hemma och julstöka. Klä granen, laga julgodis, julskinka, shoppa julklappar, mysa med mauarna och SOVA! Sen är det bara 4 arbetsdagar kvar på detta år innan jag går på lite semester och sen föräldraledigt. Tjohoo. Och SEN är det bara o vänta på bebben. Gulp! Börjar bli redigt nervös....
Oj..kom på att jag måste börja lämna tillbaka böckerna jag lånat från jobbet.... Får släpa med mig några i taget....

Nehej...jobba sig lite då... Har varit en rätt så soft dag än så länge. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar