onsdag 22 december 2010

Brr

Idag har det varit kallt! Skitkallt verkligen! Så jag har hållit mig inomhus! Är glad att jag var och handlade klapparna igår.
Gjort ena delen till efterrätten idag(till julafton) och knäck. Knäcken blev jättegod. Har gått här och mumsat i mig några så till slut gjorde jag en fruktsallad bara för att sluta äta knäck. Risken att jag skulle äta upp allihopa var rätt så stor... Hehe.

Äsch...ska bli kallt imorgon oxå...jag som skulle behöva hämta ut ett paket och även handla lite småsaker.... hm... Undrar om det är lätt att få ut bilen från parkeringen eller om den är inplogad...
Ska till barnmorskan imorgon oxå. :) Mäta magen och lyssna på bebbens hjärtljud. Får se om hon tar blodsockret. Tycker att jag har varit extremt törstig den senaste veckan... Och kissat väldigt mycket oxå men det kanske är helt normalt... Kan ju vara bra kolla sockret iallafall....

Måste tömma kattlådan idag eftersom katterna INTE går ut nu och jag förstår dem! Egentligen ska man ju inte som gravid hålla på med kattlådor... Får vara noga med att tvätta händerna direkt efter så borde det inte vara nån fara...
Risken är ju annars att katterna protesterar och gör sina behov någon annanstans... Det vill vi inte!

Imorgon kommer älskling hem! :-) Ska städa upp här och fixa julmys med levande ljus och julskinka så det blir mysigt!
Crap...skulle behöva åka upp till Willys och köpa glögg... Den goda alkoholfria som jag inte sett någon annanstans. Får väl ta en tur med bilen imorgon då... Jag o alla andra på vägarna....

Åh skulle vilja se på en riktig mysig tjejig film nu... Kanske ska kolla på Telia vad som finns.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar