lördag 4 december 2010

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

Oj... Har så många bra minnen.
Ett favoritminne är dock när jag träffade F för första gången in real life.
Vi hade chattat och pratat i telefonen i kanske en månads tid.
Jag åkte från jobb runt lunch till T-centralen. Han skulle komma med tåget från Östersund så vi skulle mötas vid "ringen" på övervåningen. Jag stod där och väntade, messade med Carro. Såg en kille koma gående och jag kände bara "nej! Inte han!" Men han gick förbi som tur var(även fast man sett en person på bild och webbkamera så är det en annan grej face to face).
Sen kom han gående! Han såg först lite osäker ut men när jag kände igen honom och log så log han stort tillbaka. Då kände jag bara "wow! Pricken över "i:et" Tyckte han var superfin! Vi gav varandra en kram och F gick för att ta ut pengar. Såg då att han var lite nervös för han skakade lite när han skulle stoppa in kortet i automaten. Så sött! Hihi. Vi gick en liten runda på stan på bokrean och sen gick vi och åt lite mat. Kändes såklart lite ovant men absolut inte obekvämt. Vi var väldigt nyfikna på varandra eftersom vi hade blivit förälskade i varandra utan att ha träffats. Helt sjukt egentligen! ;)
Sen åkte vi hem till mig, gick ner på stan och köpte lite ost på ostboden. Mysigt. Hem o öppnade en flarra rött och njöt av det och osten. Så mysig dag och kväll! :)

Jag så otroligt många bra minnen från Åland från när jag var liten till vuxen ålder. För många bra för att kunna välja ut något faktiskt....

Idag har jag och syster varit en sväng på staden och fönterjulshoppat lite. Vi har köpte lite till oss själva oxå... ;) Jag köpte en mascara då den jag har är helt slut, en halsduk för 60 spänn(fynd) och 3 par bebisstrumpor! Skulle kunna köpa HUR MYCKET SOM HELST till honom i klädväg! Jösses vad mkt fint det finns!!! Man blir ju alldeles matt! Ska shoppa i januari med mamma(har hon sagt) och jag antar att det kanske blir lite julklappar i bebistema! Det är HELT OKEJ! :-)
Köpte en god alkoholfri glögg på Willys idag oxå. De "demade" den i affären så vi provsmakade och den var så god! Godaste alkoholfria jag smakat. O billig!! :) Så den får det bli på jul! :-)

På tisdag är det tillväxtultraljud på förmiddagen och sen föräldrautbildning del 1 på eftermiddagen. Intressant! :-)

På torsdag kommer ma & pa hem från Egypten. Ska bli kul o höra hur de haft det och sen så småningom se bilder därifrån! :-) Nyfiken!

Nehe..man kanske ska hoppa i säng... Lite trött faktiskt.... Eller kanske ska sätta upp julstjärnan i sovrumsfönstret! Japp! Det ska jag fixa! Fick helt plötsligt massa mer energi! :-)
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar