fredag 31 december 2010

Dröm

Drömde om min son inatt. Drömde att han kom ut och jag såg direkt att det var nått som var fel. Ingen annan än jag såg att han hade Downs Syndrom bland annat. Jag kände så mycket dubbelt... Ena stunden var han jättesöt och i nästa ful som stryk och han hade verkligen ONDA ögon! Som om jag fött satans son eller nått. F såg det inte alls utan älskade honom gränslöst direkt och jag tänkte "Men ser du inte...? Han är ju ond!"
Han låg i min famn och liksom slängde sig hit och dit, som en hal orm. Bebisen sa nått till mig vilket jag påpekade till F men han trodde inte på mig! "Nej...det dröjer länge innan han börjar prata..." Men just då så sa bebisen nått i stil med att han inte gillade mig. Att han inte ville ha mig som mamma! F tappade hakan lite...
"Ha! Där ser du!" tänkte jag!
Usch..ingen trevlig dröm.... Men har läst att drömmarna kan bli rätt så starka nu och handla mycket om förlossningen och barnet. Så jag är väl normal antar jag! ;-)

Har haft svag mensvärk inatt.... Har det fortfarande...en molande värk hela tiden....
Nu vaknade bebben! :) God Morgon!

Idag är det nyår! Imorgon ett nytt år! Vad tiden går snabbt! Snart 2011 och en nervös och spännande väntan!

Gott Nytt År!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar