lördag 1 januari 2011

Nytt år! 2011

Så har vi ett nytt år då. 2010 gick jättesnabbt tycker jag!
Nu sitter jag hemma i soffan med lite ljus tänt och slötittar på Ivanhoe.

Gårdagen var trevlig även fast jag var på ett uruselt humör och hade mest lust att sitta hemma i myskläder och göra absolut ingenting. Hade ont i magen hela dagen igår och kände mig konstig i kroppen.
Men det var god mat och trevligt sällskap! :) Gick i säng vid 2 och sov bra till 6:30 ungefär då jag gick upp och åt frulle. Lyckades somna om sen till klockan 10 ungefär. Vaknade upp och mådde illa....urk...har gått och rapat hela morgonen... Känns som om allt jag ätit sitter i halsgropen idag.... Blä.

Just det, snöade som aldrig förr igår. Gick knappt att stå ute när de sköt raketerna för snön yrde som tusan. Efter en liten stund gick jag in och stod på övervåningen och tittade på raketerna. Kändes säkrare oxå för bebben i magen! :)

30 dagar kvar då tills det beräknade datumet....




Snart är du här...and It scares the shit out of me! I´m I normal?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar