tisdag 18 januari 2011

Bil!

Jaha...då blir det kanske bilköp idag iallafall! Iiiiihhh!
Lite nervig...... hehe. Kanske får åka finåk då till BB. Får se till att inte vattnet går i bilen bara...hahaha. Får väl "plasta in" sätet o sitta på en tjock handduk bara för att vara på den säkra sidan.

Får se om vi har bil i slutet av dagen då....
Måste sälja min lilla skatt oxå! Ska städa ur henne ordentligt så hon e fin. Känns helt fel att nån annan ska köra MIN bil.... Jag fäster mig alldeles för lätt vid grejer...... ;)

Min fötter är svullna! :/ Har knappt några fotknölar längre...
Och vigselringen börjar oxå sitta taight nu... Får se om den oxå får åka av snart så som förlovningsringen.... Skulle kännas så naket utan nån ring alls på fingret....

Kanske ska fundera på vad vi ska ha till middag..... Ta fram nått ur frysen.... Just det ja..frysen skulle vi VERKLIGEN behöva inventera. Den är proppfull men jag har knappt en aning om vad vi har därinne.... Måste organisera upp det lite....

Får tydligen svar från banken imorgon först så får se vad som händer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar