torsdag 27 januari 2011

Såklart somnade jag om på soffan och sov till 8:40. Helena sa att hon skulle komma 9:30 så det blev lite panik. Blev en snabbdusch och panikstädning. Sen sms:ade hon att hon var lite sen och kommer runt 10:30. Rätt skönt, nu hinner jag andas ut lite o varva ner. Fick så varmt av att stressa lite. Men nu ser det okej ut här. Skulle behöva dammsuga men jag orkar fan inte. Helena får stå ut med att det ser ut som ett mindre bombnedslag här.... haha.
Men såklart gick Angel på toa så det blev till att stänga av elementen och öppna fönstren! Urk! Ska tända lite ljus snart så fort mitt nagellack har torkat. Vill inte riskera tända eld på mig själv. Haha.

Har drömt att jag åkt ålandfärjan hela natten. Skulle välja ett bra bord åt hela familjen och hade lite svårt att bestämma mig om jag skulle välja en soffgrupp eller en ett bord med stolar. Inredningen var 70-tal. Haha.
Sen vandrade jag runt ensam på båten med min stora mage. Gick förbi lekrummet där det var fullt ös. Nattklubb! Och jag tyckte så synd om bebben i magen! Försökte hålla händerna för så han inte skulle lida så mycket. Han levde rövare i magen när jag passerade musiken och jag fick så dåligt samvete. ;)

Nepp, tända lite ljus här då. Skitkatt! ;-) Längtar till våren då de GÅR UT och gör sina behov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar