torsdag 6 januari 2011

Vad är det för dag?

Har noll koll på vilken dag det är nu... ;-) Rätt så skönt att bara va liksom....

Idag har jag tagit det lugnt. Det behövdes. Har haft lite ont i magen och känt mig trött.
Jag har dock varit duktig och plockat ihop lite saker till BB-väskan. Ska inhandla lite grejer imorgon.
Vi har varit ute hos mam & pap o badat bastu nu ikväll. Skönt men VARMT! Orkade inte sitta därinne så länge men det var skönt att få upp lite värme i kroppen iallafall.
Nu kollar jag på Göta Kanal 3 och funderar på om jag kanske ska ta fram förlossningsbrevet så jag får det skrivet nån gång...glömmer ju bort det hela tiden!
Jag har tänkt lite mer på vad jag vill ha för smärtlindring och jag vill först och främst testa med lustgas och blir det olidligt så vill jag ha epidural. Vill absolut INTE ha sterila kvaddlar! Sa till F igår att försöker barnmorskan övertala mig, när jag kanske e hög på smärta o lustgas att prova det, så ska F säga till på skarpen att jag inte vill det!

Fokusera på filmen lite då kanske.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar